Qics in gesprek met FSV accountants en adviseurs

FSV is een full service accountancy- en adviesbureau. Naast accountants heeft FSV ook een groot aantal hoog opgeleide fiscalisten, juristen en P&O adviseurs in dienst. Hierdoor hebben zij voor ondernemers en zeer breed pakket aan diensten beschikbaar op één adres. Daarin schuilt ook de kracht van het succes van de organisatie en haar cliënten. Met inmiddels 115 goed gekwalificeerde mensen bedient FSV een groeiend aantal cliënten op zowel nationaal als internationaal niveau. Directielid Geurt Hogenbirk en controller Bernie de Vaan vertellen waarom FSV nu juist gekozen heeft voor de planning, uren en facturatie-oplossing van Qics.

“Met Qics zijn wij in staat onze interne werkprocessen te verbeteren”

 

Perfecte Match

Geurt HogenbirkGeurt Hogenbirk vertelt: “De software die we voorheen gebruikten voldeed gewoonweg niet aan onze wensen. Wij gebruikten een urenregistratie- en facturatiemodule die geïntegreerd was in onze CRM module. Echter, deze was niet flexibel en gebruiksvriendelijk genoeg en rapporteren vanuit deze module was verre van efficiënt. Juist dit laatste is op managementniveau voor mij van belang. Al in een vroeg stadium heb ik, samen met mijn collega Bernie de Vaan, een zeer prettig gesprek gehad met de mensen van Qics, waarbij we direct het gevoel kregen dat men wist waarover men sprak. Ze spreken onze taal, iets wat we bij de concurrentie niet zozeer mee kregen. Daarnaast bleken al onze wensen ook nog eens standaard in Qics te zitten. Het bleek een perfecte match.”

“De mensen Qics spreken onze taal”

Snel en efficiënt

Bernie de Vaan, controller bij FSV, vult aan: “Qics is een zeer stabiel programma dat standaard de mogelijkheden biedt waar een urenregistratie- en facturatieprogramma aan moet voldoen voor een accountantskantoor. Het is uitermate gebruiksvriendelijk voor tijdschrijvers en eenvoudig te controleren op juistheid en volledigheid. Voor ons was het van belang dat Qics gekoppeld werd met Exact Globe. Dit verliep zonder problemen en was boven verwachting snel geïntegreerd met onze bedrijfsprocessen.”.

 

Samenwerking

“Het mooie van het werken met de software van Qics is dat Qics beschikt over zeer behulpzame supportmedewerkers. Zij staan ons te allen tijde vriendelijk te woord en onze vragen en wensen worden serieus in behandeling genomen. Veelvuldig zien wij onze wensen dan ook terugkomen in de generieke updates van Qics. Qics luistert echt naar de klant en mede hierdoor vind ik Qics software vele malen beter dan andere aanbieders van urenregistratiesoftware. De prettige samenwerking van de afgelopen 5 jaar hopen wij dan ook nog jaren voort te zetten”, aldus Geurt Hogenbirk.

Wilt u meer weten over QicsMilestones? Neem dan contact op met Qics via 071 -7501530 of mail naar sales@qics.nl voor meer informatie. Wij helpen u graag verder.




  • 18-03-2012