De zeven keukengeheimen van capaciteitsplanning bij accountants

De bezetting en contract/prijsafspraken bepalen welke marges een accountantskantoor kan maken. Dit artikel geeft enkele handvatten en tips om uw capaciteitsplanning te optimaliseren. De volgende onderwerpen komen aan de orde:

  • Vraag en aanbod
  • Doorlopende werkzaamheden versus ad-hoc-opdrachten
  • Verlof
  • Flexibele schil/tijdelijke contracten
  • Tarifering
  • Uniformiteit en consistentie van de urenregistratie
  • Aangiftepraktijk (IB/Vpb)

Vul onderstaand formulier in en u ontvangt een e-mail met een link naar de whitepaper.

Als het formulier niet geladen wordt, kunt u deze openen door hier te klikken

Plaats een reactie

 *
 *
 *
 *

Probeer  De beste oplossing voor het plannen, schrijven en factureren van uren

Blijf op de hoogte

Volg QicsMilestones

Wilt u weten waarom wij de beste oplossing voor uw kantoor of bedrijf zijn op gebied van uren & facturatie? Schrijf u nu in:

Bezoekers vonden ons via