De zeven keukengeheimen van capaciteitsplanning bij accountants

De bezetting en contract/prijsafspraken bepalen welke marges een accountantskantoor kan maken. Dit artikel geeft enkele handvatten en tips om uw capaciteitsplanning te optimaliseren. De volgende onderwerpen komen aan de orde:

  • Vraag en aanbod
  • Doorlopende werkzaamheden versus ad-hoc-opdrachten
  • Verlof
  • Flexibele schil/tijdelijke contracten
  • Tarifering
  • Uniformiteit en consistentie van de urenregistratie
  • Aangiftepraktijk (IB/Vpb)

Vul onderstaand formulier in en u ontvangt een e-mail met een link naar de whitepaper.

Als het formulier niet geladen wordt, kunt u door hier te klikken, via e-mail alsnog een aanvraag doen.
Tags: Accountancy

Blijf op de hoogte

Volg QicsMilestones

Niet overtuigd of niet het juiste moment? Wij publiceren regelmatig inspirerende blogs over efficiënter plannen, uren registreren en factureren. Laat je e-mailadres achter en je krijgt twee keer per maand een mailtje van ons!

Bezoekers vonden ons via

Branche-keuze

Momenteel ziet u content voor de branche
Accountancy