Ervaringen van enkele van onze klanten

8,0 10
Bright Answers
Datum: 28-02-2017
"Werkt fijn, goede (nieuwe) interface. Snelle en goede support."
10,0 10
ETL-BNA
Datum: 04-12-2017
"We zijn overgestapt van Alure naar QicsMilestones. QicsMilestones werkt zeer prettig. Uren en facturen zijn voor onze branche van groot belang voor de cashflow. De overgang naar Qics verliep soepel, en zonder problemen. Tijdschrijven in QicsMilestones is zeer eenvoudig en overzichtelijk. De begeleiding bij de implementatie was/is erg goed. Bij iedere stap van de implementatie hebben we dan ook "Smilestones" geïntroduceerd :). Ook het factureren is goed geregeld. Kort om: ik kan QicsMilestones aan iedereen aanbevelen. Voor ons is het QicsSMilestones!!!!"
9,0 10
RBZ Groep B.V.
Datum: 07-12-2017
"Een toegankelijk systeem wat geheel naar eigen wens is in te richten. Ondersteuning is plezierig."

Reviews

Bekijk de score die QicsMilestonesklanten aan QicsMilestones gegeven hebben.

Wilt u meer over Qics of QicsMilestones weten?

Wij helpen u graag verder

Meer informatie

Crystalloids kan uitzonderingen kwijt in QicsMilestones

Crystalloids is een ICT consultancy bedrijf dat het gedrag van consumenten door middel van data-analyse en softwaresystemen kan voorspellen, zodat klanten effectiever campagne kunnen voeren. Wij spraken met Esmee Mourik, binnen Crystalloids verantwoordelijk voor de volledige backoffice, over haar ervaringen met QicsMilestones.

Lees meer

Grip op projecten met QicsMilestones

Bright Answers is een ICT bedrijf dat zich richt op het ontwikkelen en implementeren van maatwerk webapplicaties en standaard software. Rogier Olde Dubbelink is operationeel manager bij Bright Answers. Wij spraken met Rogier over zijn ervaringen met onze software voor urenregistratie, projectbewaking en facturatie.

Lees meer

Klantinterview Verdonck Klooster & Associates

“We hadden 13 servers staan en houden er een stuk of vijf over”.

Verdonck, Klooster & Associates (VKA), een adviesorganisatie voor strategische ICT projecten, is al jaren geleden aan de slag gegaan met de cloud. Niet alleen voor hun klanten, maar ook voor de interne organisatie.

In 2011 is de principiële keuze gemaakt om alle business applicaties naar de cloud te brengen. Als eerste werd het urenregistratie pakket vervangen, omdat de versie van de software waar VKA mee werkte niet meer onderhouden werd. Overstappen naar de nieuwe versie bracht de nodige kosten met zich mee, waarbij veel geïnvesteerd moest worden om dezelfde functionaliteit te behouden.

Lees meer

Probeer het nu zelf
× Registratie gelukt! U ontvangt zo snel mogelijk een e-mail met daarin de benodigde gegevens.
× Registratie mislukt

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Schrijf u nu in voor de nieuwsbrief en krijg informatie over de nieuwste ontwikkelingen

× Aanmelding gelukt! U ontvangt binnenkort onze nieuwsbrief
× Aanmelding mislukt

Bezoekers vonden ons via