Hoe voeg ik data uit verschillende cloudapplicaties samen in 1 rapport

Best-of-breed

Veel van onze klanten hebben de automatisering van hun totale bedrijfsproces ondergebracht in meerdere, aan elkaar gekoppelde cloudapplicaties. Ze volgen hierbij het best-of-breed principe: kies de beste applicatie per deelgebied en zorg ervoor dat deze verschillende applicaties onderling gegevens uit kunnen wisselen.

Ook bij Qics zitten wij op dat spoor: we gebruiken MS Dynamics 365 voor CRM, MS Sharepoint voor documentbeheer, Zendesk voor de helpdesk, NMBRS voor de salarisverwerking, Exact Online voor de boekhouding en ons eigen pakket (QicsMilestones) voor planning, projectmanagement, tijdschrijven en facturatie. Al deze oplossingen ‘praten’ met elkaar. Er worden onderling gegevens uitgewisseld, zodat er nergens dubbele invoer plaats hoeft te vinden.

Enkele voorbeelden: wanneer een prospect klant wordt, worden deze klantgegevens vanuit MS Dynamics 365 doorgegeven aan QicsMilestones. Tickets in Zendesk leiden automatisch tot geschreven uren in QicsMilestones en wanneer QicsMilestones een factuur genereert, wordt er automatisch een verkoopboeking en een PDF aangemaakt in Exact Online.

Lees het volledige artikel op onze accountancy website.

Plaats een reactie

 *
 *
 *
 *

Probeer het nu zelf

× Registratie gelukt! U ontvangt zo snel mogelijk een e-mail met daarin de benodigde gegevens.
× Registratie mislukt

Blijf op de hoogte

Blijf op de hoogte

Schrijf u nu in voor de nieuwsbrief en krijg informatie over de nieuwste ontwikkelingen

× Aanmelding gelukt! U ontvangt binnenkort onze nieuwsbrief
× Aanmelding mislukt

Bezoekers vonden ons via