Webinar: The next step - planning en geavanceerde rapportages voor accountants- en administratiekantoren

Op dinsdag 14 maart a.s. om 14:30 uur organiseren wij een live webinar waarin we demonstreren hoe je het werk nog beter kunt organiseren en rendabeler kunt maken.

  1. Met de inzet van de planningsmodule creëer je rust en wordt de beschikbare capaciteit optimaal ingezet. Het gebruik is makkelijker dan je denkt en levert je veel op!
  2. Het tweede onderwerp van het webinar is het verkrijgen van inzichten. Leer hoe je snel kunt inzoomen op zaken die goed gaan en op zaken die beter kunnen.

De volgende stap

Al onze klanten hebben de urenregistratie en de facturatie goed onder controle. Als dat eenmaal loopt, kun je een volgende stap maken door niet alleen terug te kijken, maar ook vooruit. De planningsmodule helpt hierbij! Naast het bewaken van de capaciteit, kun je eenvoudiger forecasten.

Als je dan ook nog alle beschikbare data kunt omzetten naar heldere rapportages, maak je nog een stap.

Leer van collega-kantoren

De modules voor planning en Power BI zijn gemaakt met de kennis van procedures en best practices bij tal van kantoren. Profiteer van deze kennis en optimaliseer je processen.

Vrijblijvend en makkelijk deelnemen

Je kunt zonder aanmelding deelnemen aan het webinar. Je hebt alleen een internetverbinding nodig.

Save the date

Zet nu de datum met deze link in je agenda en wij zien je graag op dinsdag 14 maart a.s. om 14:30 uur. Tot dan!!

Tags: Algemeen Accountancy
Gratis proberen  De beste oplossing voor het plannen, schrijven en factureren van uren.

Blijf op de hoogte

Volg Milestones

Niet overtuigd of niet het juiste moment? Wij publiceren regelmatig inspirerende blogs over efficiënter plannen, uren registreren en factureren. Laat je e-mailadres achter en je krijgt twee keer per maand een mailtje van ons!

Bezoekers vonden ons via

Branche-keuze

Momenteel ziet u content voor de branche
Accountancy

Qics is nu Fortes

Hoewel onze naam is veranderd, blijft onze toewijding aan het leveren van hoogwaardige software en diensten voor accountancy-, consultancy- en SaaS-providers onverminderd sterk.

Ontdek meer Fortes-oplossingen, ontworpen om uw organisatie te versterken:

Kies de juiste projecten
  • Strategisch Portfolio Management
  • Project Portfolio Management (PPM)
  • Enterprise Agile planning (SAFe)
  • Planning resourcecapaciteit
  • Enterprise dashboards en rapportage
  • Integraties met Jira, Azure DevOps en de belangrijkste ERP en HRM oplossingen
Voer projecten juist uit
  • Portfolio overzicht en fase model
  • Projectplanning en uitvoering met Microsoft 365 en AI
  • Resource management
  • Flexibel gebruik van (eigen) project modellen
  • Dynamische statusrapportage en documentsjablonen
  • Tijdregistratie en budgettering
Maak je projecten winstgevend (PSA)
  • Tijdregistratie voor klantprojecten
  • Handmatig en elektronische facturatie van uren en abonnementen
  • Projectplanning en rapportage
  • Klantcontractmanagement
  • Integraties met belangrijkste accounting softwarepakketten en Power BI