Mijn Kantoor

Mijn Kantoor biedt een krachtige CRM oplossing, gekoppeld aan dossiers en communicatie, AVG-proof en 100% gericht op de processen van administratie- en accountantskantoren. 

In Mijn Kantoor worden klanten aangemaakt en onderhouden. Wanneer een klant wordt aangemaakt of als er mutaties plaatsvinden in deze klantgegevens, worden deze automatisch in Milestones doorgevoerd. Zo zijn de juiste en meest actuele klantgegevens beschikbaar voor urenregistratie en facturatie.

EntiteitImportExport
Klantgegevens

Vragen? Hulp nodig?

Mijn Kantoor en de voordelen van Milestones combineren? Dat kan uitstekend door de solide koppeling. Wilt u weten hoe dit werkt en welke kantoren deze koppeling al gebruiken? Neem dan nu contact met ons op.

Geïnteresseerd in Milestones in combinatie met Mijn Kantoor? Start nu met het gratis proefabonnement.

Gratis proberen  De beste oplossing voor het plannen, schrijven en factureren van uren.

Blijf op de hoogte

Volg Milestones

Niet overtuigd of niet het juiste moment? Wij publiceren regelmatig inspirerende blogs over efficiënter plannen, uren registreren en factureren. Laat je e-mailadres achter en je krijgt twee keer per maand een mailtje van ons!

Bezoekers vonden ons via

Branche-keuze

Momenteel ziet u content voor de branche
Accountancy

Qics is nu Fortes

Hoewel onze naam is veranderd, blijft onze toewijding aan het leveren van hoogwaardige software en diensten voor accountancy-, consultancy- en SaaS-providers onverminderd sterk.

Ontdek meer Fortes-oplossingen, ontworpen om uw organisatie te versterken:

Kies de juiste projecten
  • Strategisch Portfolio Management
  • Project Portfolio Management (PPM)
  • Enterprise Agile planning (SAFe)
  • Planning resourcecapaciteit
  • Enterprise dashboards en rapportage
  • Integraties met Jira, Azure DevOps en de belangrijkste ERP en HRM oplossingen
Voer projecten juist uit
  • Portfolio overzicht en fase model
  • Projectplanning en uitvoering met Microsoft 365 en AI
  • Resource management
  • Flexibel gebruik van (eigen) project modellen
  • Dynamische statusrapportage en documentsjablonen
  • Tijdregistratie en budgettering
Maak je projecten winstgevend (PSA)
  • Tijdregistratie voor klantprojecten
  • Handmatig en elektronische facturatie van uren en abonnementen
  • Projectplanning en rapportage
  • Klantcontractmanagement
  • Integraties met belangrijkste accounting softwarepakketten en Power BI