Urenregistratie en SnelStart

SnelStart is boekhoudsoftware voor boekhouden, het maken van offertes en het geautomatiseerd indienen van een btw-aangifte. Hiernaast is het uiteraard mogelijk om met het pakket te factureren.

Al meer dan 35 jaar is de insteek van SnelStart: software ontwikkelen om boekhouden eenvoudig te maken voor elke ondernemer. Het aantal gebruikers van SnelStart groeit nog steeds.

Mogelijkheden van de koppeling

Met de koppeling tussen SnelStart en Milestones kunt u de klantgegevens (adres en hoofdcontactpersoon) zoals deze in SnelStart zijn ingevoerd, ook in Milestones gebruiken. U kunt de activiteiten die worden gelogd in Milestones op dezelfde kostenplaatsen boeken als u gebruikt in SnelStart.

Wanneer u vanuit Milestones de facturen verwerkt, kunnen de verkoopboekingen automatisch worden geëxporteerd naar SnelStart. Het is daarnaast mogelijk om de PDF van de factuur, automatisch in SnelStart te laten importeren.

In onderstaande tabel staan de import- en exportmogelijkheden in een overzicht.

EntiteitImportExport
Klanten
Kostenplaatsen
Verkoopboekingen
PDF factuur

Vragen? Hulp nodig?

SnelStart en urenregistratie en de voordelen van Milestones combineren? Dat kan uitstekend door de solide koppeling. Wilt u weten hoe dit werkt en welke kantoren deze SnelStart-koppeling al gebruiken? Neem dan nu contact met ons op.
Gratis proberen  De beste oplossing voor het plannen, schrijven en factureren van uren.

Blijf op de hoogte

Volg Milestones

Niet overtuigd of niet het juiste moment? Wij publiceren regelmatig inspirerende blogs over efficiënter plannen, uren registreren en factureren. Laat je e-mailadres achter en je krijgt twee keer per maand een mailtje van ons!

Bezoekers vonden ons via

Branche-keuze

Momenteel ziet u content voor de branche
Accountancy

Qics is nu Fortes

Hoewel onze naam is veranderd, blijft onze toewijding aan het leveren van hoogwaardige software en diensten voor accountancy-, consultancy- en SaaS-providers onverminderd sterk.

Ontdek meer Fortes-oplossingen, ontworpen om uw organisatie te versterken:

Kies de juiste projecten
  • Strategisch Portfolio Management
  • Project Portfolio Management (PPM)
  • Enterprise Agile planning (SAFe)
  • Planning resourcecapaciteit
  • Enterprise dashboards en rapportage
  • Integraties met Jira, Azure DevOps en de belangrijkste ERP en HRM oplossingen
Voer projecten juist uit
  • Portfolio overzicht en fase model
  • Projectplanning en uitvoering met Microsoft 365 en AI
  • Resource management
  • Flexibel gebruik van (eigen) project modellen
  • Dynamische statusrapportage en documentsjablonen
  • Tijdregistratie en budgettering
Maak je projecten winstgevend (PSA)
  • Tijdregistratie voor klantprojecten
  • Handmatig en elektronische facturatie van uren en abonnementen
  • Projectplanning en rapportage
  • Klantcontractmanagement
  • Integraties met belangrijkste accounting softwarepakketten en Power BI