Release 10 september 2021

In deze release zijn de volgende functionaliteiten nieuw toegevoegd: Grotere pop ups,  Verbeterde invoer voor onkosten, Teams zichtbaar bij overzichtsscherm facturatie-afspraken en Teams te gebruiken bij import/export van facturatie-afspraken.

Deze release notes zijn ook op video te bekijken: https://youtu.be/DB0tdJvPBAk

1. Grotere pop ups   

Bij verschillende schermen (waar we klanten, projecten, medewerkers of artikelen tonen) hebben we de pop-ups vergroot, zodat je meer informatie kunt zien in één oogopslag.

mceclip0.png

2. Verbeterde invoer voor onkosten

Op veler verzoek hebben we het 'invoeren onkosten' scherm aangepast, zodat je in één oogopslag de bedragen en de prijs kunt zien.

mceclip1.png

3. Teams zichtbaar bij overzichtsscherm facturatie-afspraken

Wanneer je naar het facturatie-afspraken scherm gaat, is de kolom 'medewerkers' vervangen door een kolom 'teams'. Je kunt hier nu dus op filteren. Dan kan je precies zien welk team gekoppeld is aan welke facturatie-afspraak. Overigens is het team ook een hyperlink. Dat betekent dat wanneer je hier op klikt, je meteen kunt zien welke medewerkers in dat team zitten.

mceclip2.png

4. Teams te gebruiken bij import/export van facturatie-afspraken

Ook bij het importeren en exporteren van facturatie-afspraken hebben we in de Excel sheet een extra
kolom 'teams' toegevoegd. Daarnaast hebben we twee nieuwe waardes die daar ingevuld kunnen worden. Als eerste 'all employees', oftewel alle medewerkers. Die kunnen zowel gebruikt worden in de import sheet als de export sheet. Daarnaast kan er 'custom team' staan. Deze is alleen maar te gebruiken bij het exporteren van facturatie-afspraken. Dit is omdat ieder 'custom team' hetzelfde heet. Bij het importeren zou het systeem anders niet weten welk 'custom team' er geimporteerd moet worden.

mceclip3.png

Blijf op de hoogte

Volg Milestones

Niet overtuigd of niet het juiste moment? Wij publiceren regelmatig inspirerende blogs over efficiënter plannen, uren registreren en factureren. Laat je e-mailadres achter en je krijgt twee keer per maand een mailtje van ons!

Bezoekers vonden ons via

Branche-keuze

Momenteel ziet u content voor de branche
Accountancy

Qics is nu Fortes

Hoewel onze naam is veranderd, blijft onze toewijding aan het leveren van hoogwaardige software en diensten voor accountancy-, consultancy- en SaaS-providers onverminderd sterk.

Ontdek meer Fortes-oplossingen, ontworpen om uw organisatie te versterken:

Kies de juiste projecten
  • Strategisch Portfolio Management
  • Project Portfolio Management (PPM)
  • Enterprise Agile planning (SAFe)
  • Planning resourcecapaciteit
  • Enterprise dashboards en rapportage
  • Integraties met Jira, Azure DevOps en de belangrijkste ERP en HRM oplossingen
Voer projecten juist uit
  • Portfolio overzicht en fase model
  • Projectplanning en uitvoering met Microsoft 365 en AI
  • Resource management
  • Flexibel gebruik van (eigen) project modellen
  • Dynamische statusrapportage en documentsjablonen
  • Tijdregistratie en budgettering
Maak je projecten winstgevend (PSA)
  • Tijdregistratie voor klantprojecten
  • Handmatig en elektronische facturatie van uren en abonnementen
  • Projectplanning en rapportage
  • Klantcontractmanagement
  • Integraties met belangrijkste accounting softwarepakketten en Power BI