Alexandré Finance naar de cloud met Milestones

alexandre-finance-review-slider-1

Alexandré Finance is een administratiekantoor dat zich richt op de gezondheidszorg en heeft zijn focus gelegd op digitalisering. Mark Paalman is teamleider en fiscaal adviseur bij Alexandré Finance. Wij spraken met Mark over zijn ervaringen met Milestones, software voor urenregistratie, projectbewaking en facturatie.

Alexandré Finance maakte gebruik van een eigen pakket om uren te schrijven en facturen te versturen, maar dat pakket raakte helaas verouderd. Doordat er niet meer werd doorontwikkeld, kreeg het pakket steeds meer kuren. Om deze reden gingen zij op zoek naar nieuwe software voor urenregistratie en facturatie. “Wij zochten een betrouwbare vervanger voor ons oude systeem.” zegt Paalman. “Betrouwbaarheid en stabiliteit waren de belangrijkste redenen om met Fortes in zee te gaan.”

“Betrouwbaarheid en stabiliteit waren de belangrijkste
redenen om met Fortes in zee te gaan.”


De stap naar de cloud

Met de overstap naar Milestones is ook de stap naar de cloud gemaakt. Paalman geeft aan dat de overstap naar de cloud is gemaakt omdat het prijstechnisch een stuk aantrekkelijker is. “Als je namelijk niet naar de cloud gaat, moet er een behoorlijke investering gedaan worden in bijvoorbeeld hardware en zit je simpelweg aan een ander prijsmodel vast.” aldus Paalman. “Het prijsmodel van Milestones is erg aantrekkelijk, ook voor een wat kleinere organisatie.”

“Het prijsmodel van Milestones is erg aantrekkelijk,
ook voor een wat kleinere organisatie.”


Het voordeel van de cloud

“Het grote voordeel van de cloud is dat het betrouwbaarder is, omdat je bij een grotere partij winkelt (de data van Milestones wordt opgeslagen op de Microsoft Azure omgeving), die de opslag van data en veiligheid goed voor elkaar heeft.” legt Paalman uit. De mogelijkheid om in te kunnen loggen waar en wanneer je maar wilt, is ook een voordeel.

De voordelen van Milestones

Met name met het versturen van facturen is Alexandré Finance er flink op vooruit gegaan. Voorheen waren zij 1,5 tot 2 dagen per maand bezig met factureren, maar nu zijn ze in één ochtend klaar. “Ik zou Milestones zeker aanbevelen aan andere kantoren. De nieuwste versie van Milestones werkt in iedere browser. Er wordt bovendien dagelijks aan de verdere ontwikkeling van deze versie gewerkt, om een ultieme gebruikerservaring te kunnen bieden.”

Heeft u interesse in Milestones? Vraag dan een gratis proefaccount aan en probeer Milestones zolang u wilt.

  • 06-09-2017
Gratis proberen  De beste oplossing voor het plannen, schrijven en factureren van uren.

Blijf op de hoogte

Volg Milestones

Niet overtuigd of niet het juiste moment? Wij publiceren regelmatig inspirerende blogs over efficiënter plannen, uren registreren en factureren. Laat je e-mailadres achter en je krijgt twee keer per maand een mailtje van ons!

Bezoekers vonden ons via

Branche-keuze

Momenteel ziet u content voor de branche
Accountancy

Qics is nu Fortes

Hoewel onze naam is veranderd, blijft onze toewijding aan het leveren van hoogwaardige software en diensten voor accountancy-, consultancy- en SaaS-providers onverminderd sterk.

Ontdek meer Fortes-oplossingen, ontworpen om uw organisatie te versterken:

Kies de juiste projecten
  • Strategisch Portfolio Management
  • Project Portfolio Management (PPM)
  • Enterprise Agile planning (SAFe)
  • Planning resourcecapaciteit
  • Enterprise dashboards en rapportage
  • Integraties met Jira, Azure DevOps en de belangrijkste ERP en HRM oplossingen
Voer projecten juist uit
  • Portfolio overzicht en fase model
  • Projectplanning en uitvoering met Microsoft 365 en AI
  • Resource management
  • Flexibel gebruik van (eigen) project modellen
  • Dynamische statusrapportage en documentsjablonen
  • Tijdregistratie en budgettering
Maak je projecten winstgevend (PSA)
  • Tijdregistratie voor klantprojecten
  • Handmatig en elektronische facturatie van uren en abonnementen
  • Projectplanning en rapportage
  • Klantcontractmanagement
  • Integraties met belangrijkste accounting softwarepakketten en Power BI