In ons vorige blog deelde Ron de Langen, Manager Sales en Marketing bij Qics, 8 redenen voor accountants om ons pakket te gebruiken. Dat kunnen wij natuurlijk allemaal mooi vertellen, maar welke klanten hebben al voor Milestones gekozen? En om welke redenen deden zij dat?
De kantoren
Milestones is geschikt voor zowel grote als kleine accountants- en administratiekantoren. We hebben daarom een heel divers klantenportfolio. Zo heeft Van Braak Accountants maar liefst 200 medewerkers, verdeeld over elf vestigingen, van Texel tot Vught. Daarentegen wordt het kantoor Dikkeboom & Partners gerund door vijf medewerkers – ondersteund door Jason, de kantoorhond. Je vindt deze kantoren terug in een overzicht uit ons klantportfolio van accountantskantoren, gerangschikt op bedrijfsgrootte.
Als je wilt weten waarom al deze kantoren voor onze software hebben gekozen, lees dan de klantverhalen van de kantoren EFK Belastingadviseurs, Lansigt, Simonse en Geus, Berkenrode Audit, Administratiekantoor Polet, De Beer Accountants en Belastingadviseurs en andere kantoren.
Waarom kozen zij voor Milestones?
1. Uitgebreide functionaliteit
Met Milestones kun je razendsnel factureren, ook als de afspraken niet standaard zijn. Die verschillende afspraken – denk aan: ‘uurtje-factuurtje’, abonnementen of projectafspraken – kun je ook nog eens moeiteloos combineren. Bovendien biedt het talloze mogelijkheden voor budgetbewaking en veel mogelijkheden op het gebied van rapportages en analyses. Het team van Fortes bestaat uit specialisten als het gaat om uren schrijven en factureren. Dat vertaalt zich in slimme software.
2. Visueel aantrekkelijk
Onze klanten vinden Milestones er mooi uitzien en prettig werken.
3. Modern
Milestones is een toekomstbestendige cloudapplicatie. We innoveren voortdurend en hebben iedere vier weken een nieuwe release.
4. Koppelingen met andere cloudoplossingen
Ons platform koppelt met alle gangbare software. Zo kun je heel eenvoudig koppelen met bijvoorbeeld Exact Online, Globe en Synergy, Twinfield, Yuki, AFAS, AccountView, Mijn Kantoor en eVerbinding, maar ook met de populaire CRM-oplossing AuditCase.
5. Korte implementatietijd
Ondanks dat er heel wat instellingen mogelijk zijn in Milestones, is de implementatietijd kort. Gemiddeld niet langer dan twee dagen bij een klein kantoor en een dag of tien bij een groot kantoor.
6. Krachtige rapportages en analyses
Naast uitgebreide standaardrapportages en informatieschermen, leveren we met Milestones ook een koppeling met Power BI mee, inclusief een aantal Power BI-rapportages. Power BI heeft de kracht om gegevens op een hele aantrekkelijke en makkelijke manier te visualiseren en te analyseren.
Ook snel je facturen de deur uit?
Klinkt dit je als muziek in de oren? Wil je ook soepel met je urenregistratiesysteem aan de slag en in no time je facturen versturen? Neem gerust contact met ons op voor een demonstratie.