Een soepel werkend kantoor begint bij de planning
Planning tool voor accountants- en administratiekantoren
Méér inzicht in capaciteit, budget, omzet en planning? Zo ziet u direct hoe druk uw team het heeft. En wat fijn is voor iedereen: het registreren van tijd gaat heel snel. Dit kan omdat in Milestones planning, urenregistratie en factureren naadloos is geïntegreerd.
Demonstreer aan mijUrenregistratie makkelijk gemaakt
Onze planning software
Wanneer uw bedrijf te maken heeft met beschikbaar stellen van tijd en producten aan klanten, is een goede planning onmisbaar. De planning geeft u de volgende inzichten:
- Wie werkt aan welke werkzaamheden
- Wie heeft nog ruimte?
- Wie heeft juist te weinig ruimte of geen ruimte?
- Verwachten we een budgetoverschrijding?
Capaciteitsplanning & project planning; houdt grip en controle
De planning tool heeft een openingsscherm waarin in één oogopslag duidelijk wordt hoeveel uren medewerkers per week werken, hoeveel tijd ze ‘over’ hebben of hoeveel uren ze ‘tekort’ komen. Tijdens het plannen heeft u zicht op zowel het budget als de bestede uren. Op die manier weet u of u door meer uren in te plannen over het budget zal gaan of daaronder blijft. U heeft daarmee de planning onder controle.
Overzichten zijn overigens eenvoudig te filteren naar o.a. project of een trefwoord. Het kiezen van de periode waarvan u het overzicht wilt zien, is even gemakkelijk. Zo kunt u ook voor bijzondere periodes zoals de vakanties, in een handomdraai een overzicht en een vakantieplanning maken.
Meer voordelen van onze planning software
Wat kunt u nog meer met de planning software? U kunt bijvoorbeeld:
- Medewerkers 'voorlopig' of 'definitief' inplannen
- Een dag- en weekplanning maken
- Werkzaamheden doorschuiven
- Inzicht krijgen in de omzetwaarde van de geplande opdrachten
Véél sneller werken en factureren met planning software
Uw kantoor wint met Milestones en de planning tool veel tijd.
U wint tijd doordat u de planning efficiënter maakt. Zo hoeft u bij het inplannen van werkzaamheden geen medewerkers meer te selecteren als u bij het vastleggen van het budget al heeft aangegeven wie de werkzaamheden gaat uitvoeren. U ziet bovendien tijdens het plannen in één oogopslag hoeveel uur iemand beschikbaar is. Daarnaast wint het hele kantoor omdat medewerkers in de meeste gevallen geen uren meer hoeven te registreren: Zij werken hun urenregistratie bij door geplande uren te bevestigen. Een druk op de knop dus.
Wat kunt u met Milestones?
Uren schrijven via PC, telefoon of tablet, voor meerdere bedrijven tegelijk. Modern en snel. Milestones maakt het voor uw medewerkers makkelijker dan ooit.
Online factureren van verschillende prijsafspraken, conceptfacturen aanpassen en facturen in de lay-out zoals gewenst.
Hoe druk is iedereen? Volledig online inzicht en controle over uw project- en capaciteitsplanning.
Toon deadlines én voortgang. Met Milestones ziet u direct of u in de pas loopt en of deadlines en budgetten in gevaar komen. Zo voorkomt u budgetoverschrijdingen en kunt u snel ingrijpen.
Rapportages maken? Met onze software ziet u realtime de resultaten van uw producten en medewerkers. Zo houdt u controle en de mogelijkheid tijdig bij te sturen.
Koppelingen met Twinfield, KING Software, Exact Online en vele andere pakketten
“Na de facturatie staat na een paar seconden de verkoopboeking in Exact en zijn de debiteuren bijgewerkt!”
Enkele kantoren & bedrijven die werken met Milestones